קרוואנים - א.ג קראוונים

קרוואן Weinsberg דגם 450FU

המחיר שלנו

₪90,000 כולל מע"מ

קרוואן Weinsberg מדגם 450FU הינו ייעודי ל-4/5 אנשים.

בדומה לשאר מוצרי המותג, הוא מיוצר בגרמניה ומורכב בהונגריה.

הקרוואן כולל: מיטות, ארונות, מקומות אחסון, מטבחון עם כיור וכיריים, מקלחת ושירותים כולל מיכל ניקוז, מזגן ומערכת אוורור, תאורה, מיכל מים. כמו כן, הקרוואן מצויד בחיבור חיצוני למים ולחשמל, ובאפשרות חיבור לגז ולמערכת סולארית, בנוסף כולל מצבר, מטען, מנשא אופניים לזוג אחד, משאבה מחוזקת , טלוויזיה כולל זרוע, עדין פלוס ומיקרוגל.

לקרוואן חלונות צד וחלונות תקרה, שכל אחד מהם כולל: רשת, חלון ותריס להצללה מאור השמש.

החלל הפנימי מרווח מאוד ומאופיין בעיצוב ידידותי ומיוחד: בכניסה לקרוואן מימין – מיטה זוגית. משמאל – פינת ישיבה בצורת ח, שניתן להסב בעת הצורך למיטה זוגית, וניתן להכניס לתוכה גם עוד 2 ילדים קטנים. הקרוואן כולל ארון קדמי בעל מפתח גדול במיוחד שמקל על הגישה אליו. האבזור העשיר כולל גם מנורות קריאה חדשות ונוחות.

קיימת אפשרות להוסיף בתשלום מוצרים כגון: מצבר, גנרטור, אביזרי נעילה, דלת שירות, חלון קדמי, יציאת מים חיצונית, מתקן צלייה, אוהל, מתקן לאופניים, מקרר מוגדל, חבילת דקו (מפת שולחן וכריות בעיצוב ייחודי) ועוד.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מס' טלפון

שעות מכירה

שעות פתיחה: א – ה 8:00-16:00
שישי: 08:00-12:00
שבת: סגור

מצומת רעננה צפון, נוסעים ישר לכיוון מזרח עד לרמזור 22, פונים ימינה, ברמזור ימינה לאזור התעשייה, ממשיכים עד לכיכר. בכיכר שמאלה ואחרי 200 מ' פונים ימינה בשביל (אנו יושבים מאחורי האופנועים).

מכביש 6 – יורדים במחלף חרשים, עוברים את צומת ג'לג'וליה ישר, נוסעים הלאה עד המחלף, עולים ימינה לצומת של עתיד ידע, ממשיכים ונוסעים יש עד לצומת TT.
פונים שמאלה, ממשיכים ישר עד לרמזור ימינה לרחוב התע"ש (הכניסה לאזור התעשייה). ממשיכים ישר עד לכיכר, בכיכר פונים ימינה ואחרי 200 מ פונים ימינה בשביל, אנו יושבים מאחורי האופנועים.

X

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.